lördag 13 mars 2010

Vilken dag...


Vilken dag det har vart idag! Ska inte lördagar vara lugna? Eller fyllda med skoj som man inte gör annars...aja. Blev väckt idag av mamma idag igen,kl 8, hon fråga henne om jag kunde följa med till akuten för handen har svullnat mer. Så ja det kunde jag. Slänga på ett ansikte, brusha tännera o dra iväg med Iza till mormor.

Väl på akuten fick vi vänta en stund innan vi kom in, sköterskor kollade på handen, ut o vänta, sen en läkare, sitta där o vänta...o sen få besked om att vi måste in till Linköping för en bedömning. Väl i Linköping efter att vi hittat dit vi skulle blev det en väntetid på 2 timmar, *suck*. Kirurgen som skulle kolla på handen va på operation. Men vi fick komma in o handen sågs över. Sen nytt besked, hon ska läggas in. Vi kolla på varandra som två fågelholkar,,,läggas in i kanske så mycket som 3 dar för ett kattbett. Men de är tydligen väldigt giftiga. Prata med mamma nu, blir ingen operation idag iaf.

Kattungen har gått upp i vikt idag, så jocke o malin klarar sig utan mig. Men om mamma inte kommer hem i morrn, ska jag ta över kattvakan. Nu har jag gjort min skörd på farmville, så nu blir det sova, jag och mormor gäspade ikapp när jag va o hämta Iza.

Go natt me er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar