måndag 22 mars 2010

Skoooogen

Så var jag tillbaka i skogen igen, med min motorsåg...o det är så kul! Skulle ju planera egentligen idag, tur det inte blev så, jag hade väl klättrat på väggarna, måste få jobba av mig lite först sen kan jag göra de lugnare jobben med. Mamma o Iza kom o hälsa på, är ju i mina hemtrakter vi är,,några minuter med cykeln. I morrn vet jag inte hur det blir, antingen såga, eller planera.

Jag va inte hungrig till frukost, så jag åt bara den ena mackan för o ha nåt o jobba på, sen till 11 kaffet drack jag lite av saften, till lunchen hade jag iof glömt o sätta in matlådan i värmeskåpet men tur var det för jag va inte hungrig då heller, tog den andra frukost mackan o salladen jag hade med mig. Knaskalas, bra att jag inte är hungrig, kanske det är min chans o loosa några kilon nu då. Knalla gör ju inget åt kilona, bara åt rastlösheten.

Nu ska jag duscha bort den här dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar