fredag 19 mars 2010

New home

Japp, då var det kirrat med lägenheten, fan så gött, ringt platen o tackat ja. O jag slipper antagligen bosätta mig någon annanstans under en månad som jag trodde, gött slippa besvära folk. Tyvärr kommer jag ju behöva viss hjälp med flytten, skulle gärna slippa o besvära er med det också.

Roliga är ju att som vanligt känner man folket som har lägenheten. Eller känner, men känner igen iaf. Verkade som det var skapliga grannar med, enligt henne, eller ba granne, jag kommer ju bo på hörnet. Dom har sagt till varandra om det vart nåt. Sånt med att spela musik o så. Låter la bra. Egen uteplats i sommar, tjenis penis fan så nice!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick lägenheten. Bara höra av mig om du behöver hjälp.

    SvaraRadera
  2. Hör av dig ifall du behöver flytt hjälp hjälper till i ur och skur :)

    SvaraRadera