tisdag 16 mars 2010

Rastlöööööös

(Gammal bild)

Rastlös var man ja, som fan. Har inte hänt mycket idag inte, vakna, tog ett bad för jag va så frusen o ville bada igår kväll men klockan gick, käka frulle- en macka med ost, skinka, ägg och vid sidan av isbergssallad, gurka, grön,röd och gul paprika och en kopp te med mjölk mmmm fooood=) , va på möte o prata. Sen har jag vart ute med med fisen innan o efter, slängde in henne i duschen med allergischampo, envisa skrälle, upp med frambena på kanten, jag tog ner, 2 sek upp igen, jag tog ner upp igen jag tog ner, upp igen jag tog ner upp igen jag tog ner upp igen o sträcka tassisarna till toalocket, jag tog ner upp igen osv osv. Men inget klättra med bakbena på badkarskanten o inget skrika, progress fan, bara tävling: vem är mest åsna?! Råkade radera tornet jag skaffat mig på farmville med alla guld presenterna, men mamma va snäll o köpte ett torn så jag va snabb o claima den på startsidan....pratat med jessica i telefon o nu dricker jag kaffe, har börjat läsa lite smått i företagarboken men inget av värde ännu. Funderar på en affärsidé men det är fan totalstopp. Dragit fram de delar jag vet var de är på sängstommen, kanterna och 2 rör i förrådet, en svart greja med, en svart greja bakom soffan och 2 rör i garderoben...fatta några svarta plstagrejer, men delarna är lite utspridda så ja måste hitta dom först, i nästa längenhet ska jag ha stommen, kläderna får hänga nån annanstans. Nu när jag har 120 säng o allt. Vad sägs om o skaffa stabilare gardiner som man kan klänga i, eller krokar så man kan klättra på väggarna...nä fan va raslös jag är...går nog utan med ska ni se!

7 kommentarer:

  1. Har du märkt nån skillnad med schampoot ännu? Om klådan blivit bättre vill säga? Hoppas att det hjälper lite iaf.
    /Linda.

    SvaraRadera
  2. jag tyckte faktiskt det va ganska bra då samma dag jag bada henne,men slänger in henne igen här om nån dag o ser igen

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummarna för att det hjälper då! Du kan behålla flaskorna, Tessa har ju ingen klåda alls på kroppen så jag har ingen egentlig anv av dem.
    Jag vann hundvårdsprodukter från K9 competition, så jag har så jag klarar mig. Hehe. Både hundschampoo, spraybalsam och nån conditioner.

    SvaraRadera
  4. Du är för snäll du! Förlorar ju massa pengar på det själv ju! Inte första gången jag får dyra grejer av dig, eller får köpa för en struntsumma..är det säkert då?

    SvaraRadera
  5. Självklart! Inga problem, jag är bara glad om det kommer till nytta ju. Tessa har ingen klåda på kroppen så jag har inte haft nån egentlig anl att använda det ju.
    Hoppas du får lägenheten med! Håller tummarna för det.
    /Linda.

    SvaraRadera
  6. Ja det kommer säkert väl till pass,hoppas det hjälper henne med klådan, inget annat tycks göra det. Om än så bara för stunden.

    Jag fick lägenheten=)

    SvaraRadera