tisdag 2 mars 2010

svängom på kvillskvisten


Hitta den här bilden på en busskur, sätter upp den för mig och alla andra som vet hur man tar sig fram på fötterna. Tyckte den va rätt fin med=)

Tiden tycks stå stilla då jag är ute och vandrar. Hade inte räknat med att komma upp i 1,5 timme som jag brukar ha som "mål" men när jag hade vandrat halva Varamon, upp vid campingen, under tunneln, förbi Carlsund och mellan sjukhuset och vätternskolan tänkte jag jag skulle kolla klockan, en sketen jävla halvtimme! Först tänkte jag väl att jag skulle gå varamon svängen under tunneln o ner luxor, delfinvägen o hem. Men väl i farten blev det längre. Så ner från Ekön till stan o hem genom gamla stan. Sluttid väl hemma...1 timme o 15 minuter ungefär. Mina fötter skulle verkligen inte dö av ett par nya skor, inte för jag har känningar nu men jag brukar få med jämna mellanrum, mitt humör skulle för den delen inte heller dö av en ny telefon med normalsnabb kamera, eller enkelt bara en kamera...nä vars bara skoja, eller ja egentligen inte..men...ajja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar