onsdag 10 mars 2010

Site-sajing



Blev en timmes promenix i morse, efter diverse telefonsamtal, hem o slöa o prata mer i telefon, o möte i stan med coachen blidde det sen. Ja, apoteket o hämta nytt kortison till fisen, dubbel dos dessutom...i två veckor till att börja med. Sen hem o slöa vid datorn igen.

Nu har jag vart ute i 2 timmar och 40 minuter,,,fan så tråkigt att man gått överallt i hela stan., finns inget nytt,,,eller ja. Genom gårdarna i C-borg..men känns som jag kan leva utan det. Dagens runda blev
Ok-Luxor-Carlsund-Solsäter-Maxi-Granngården-Preem-Östenssons-Verkstan-ettöresbron-svarta gatan-strömbron(?)-ekenäs-hela strandvägen till McD-stan-Gamla stan-hem

Firar förresten 2 månader idag som icke rökare, eller ickerökande rökare kanske det heter fortfarande i mitt fall. Hurra till mig och min envishet. Får hoppas den kan hjälpa mig vidare i livet..

Jaja, jag hade hoppats på vara hungrig när jag kom hem så jag får äta*hehe*, men inte då...trött som fan om inte annat.

*Gäsp* o god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar