söndag 7 mars 2010

Vaaakna...

Jäkla Iza väckte mig, vakna av en blöt tunga i ansiktet. Så brukar hon inte göra...men jag har ju haft väckarklocka varje dag på vardagarna, så hon tyckte väl det var konstigt att klockan inte ringde..eller "fredag o lördag kan du få sovmorgon men inte söndag, upp med dig latmask!"Så jag låg o drog mig lite...

Va ute o vandra med Marianne o Michelle igår, det var ju trevligt. Träffade på en massa hundar, men jag hade godis med mig så inte ett enda utfall, helt suveränt, o bra träning! Kaffe här hos mig blev det sen. O dom skulle handla o jag behövde hundmat så jag fick följa med där också, gött o slippa bussen. O kul med sällskap. Köpte glödlampa till hallen som vart släckt ett tag nu, gick inte lång stund så dog den inne på toan så måste jag införskaffa en dit med *suck*

Inte ett skit planerat idag men nåt ska jag säkert kunna komma på...måla blommor o skrubba skåp, golv, tak eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar