söndag 7 mars 2010

Don o slapp o knalla

<--(Bilden är från 4 timmars rundan med Linda och Petite)

Blev lite städa, skrubba golvet med rotborste o sen skura o greja, blev fint. Sen insidan på vardagsrumsfönsterna där Iza tränat skriva autografer med nosen. Sen kom Sara o vi drack kaffe o måla lite blommor på mina tapeter. Jag fixade lite käk till henne för vi skulle ut o gå men hon ville ha nåt i magen först, annars skulle hon hem o greja med det o ja lite sånt så då blev det bra o så fick jag bjuda igen för omväxlings skull. Hämta Molleman så gick vi med dem, sen blev det hem med han o sen gick vi en sväng till.

Jag följde till hennes port o vi stod o snacka lite extra som vanligt, så kände jag det strama i låren..."Fan va knas, vad har jag gjort?, ja gått har jag ju men det får jag inte träningsvärk för" Funderade lite, så kom jag på "Just fan! Jag sprang ju halva fyrkanten igår" hahah, bra minne man har ibland. Men jag får skylla på att det enda jag inte överanalyserar här i världen är nog kroppsliga problem, haha...tur det finns nåt =)

Nu blir det sova, fasen va trött jag är efter det lilla jag gjort idag...skaffat fysisk kondis (ok det stramar lite i låren, men det är mycket bättre mot förr), men tappat den psykiska =P Går det?

hyvää yötä!

3 kommentarer:

  1. Vad duktigt av dig att springa!

    Hjälpte det nåt mot röksuget?

    /Linda.

    SvaraRadera
  2. Tjenare!
    Här är min adress till bloggen.
    lifeoflotus.webblogg.se

    /Michelle

    SvaraRadera
  3. Linda: Tackar=) Och ja det hjälpte=)

    Michelle: Då ska jag hålla koll härdanefter, får du se till o uppdatera med!

    SvaraRadera