måndag 1 mars 2010

Båååring...

Underbart att min snö kom tillbaka, höll nästan på bli lite depp av slasket, usch...det vill jag inte ha än på ett tag. Gärna lite mer snö=)

Jag vill byta rubrikbild, och har så gjort med, men jag kan inte hitta någon bra=(

Känns inte som jag har så mycket att skriva om. Har skrubbat badrumsväggen, bakom, vid och under badkaret. Tagit golvbrunnen med. Knallat med fisen, träffade Sara o Helen o följde med bort till dom. Tog några koppar te, lite snack, kolla på hipp hipp o hämta min grindjävel som stått där ett tag. Käkat, gluttat runt på Facebook, o slappat...men bara kroppsligt, mentalt avslappnad kan jag inte påstå att jag har vart idag. Men men så kan det va.

En vän ringde idag o var på väg någonstans, vill bara önska henne lycka till o hoppas att allt går o blir bra.

Fan måste ringa dom där samtalen i morrn...tycker det ju är så jobbigt...hatar o ringa "viktiga" samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar