söndag 21 mars 2010

Söndag

Jag är fruktansvärt rastlös idag, nästan lite äckligt. Det kryper i hela kroppen på mig. Har badat, får passa på för på nya stället finns inget badkar, fråga mig inte hur jag ska klara mig,,,känns så hemskt. Känns som man fick välja mellan baksida eller badkar. Jag får gå till mamma eller mormor o bada antar jag.

Har diskat, behövs dammsugas men klockan är för mycket, lagat mat...dels så jag kan äta idag men för i morrn med..imorrn börjar jag praktik. Skogen igen,,,ska bli kul hoppas jag, men blir planering,,,jagstår ju hellre med sågen. Men man vet aldrig...kan ju ändå inte skena runt o planera för mycket,,,är ju så mycket snö fortfarande.

I morrn kommer dom o fixar mina element,,,är inte så kallt här nu...men dom är iskalla.

Fisen sa ut en gång till, sen blir det sova, kanske fixa frukostmackorna till i morrn o ladda kaffebryggarn, så det bara ä o trycka på knappen. Mjölk har jag vart iväg o köpt med,det går inte va utan...

Jaja ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar