söndag 28 mars 2010

Så var det söndag igen

Japp nu börjar bli frisk, är ju bara söndag o jag har endast pyttesmå känningar till smärta i magen, hade ju räknat med en vecka. Rastlös som attan. Har diskat mina nya muggar som jag köpte...plus resten av disken, torkat spisen o bänkar, vart ute med Iza, vart hos mamma o kollat på kattungen fan det borde va olagligt o växa så fort o vilken tjockis!!, handlat med mamma o Rauno, målat blommor på väggen, sopat...orka inte sparka igång dammsugaren, ut med Iza igen,,,gick vi med Rauno..kolla min nya lya genom fönsterna, snackat med folk på msn, plockat undan alla grejer i hallen, har slö packat lite i helgen medan jag har vart sjuk.

Köpt cooooola prylar på tradera, längar till dom kommer, har betalt två av ev 4 grejer. 3 har jag vunnit.

Ja vad jag gjort mer vet jag inte, kanske bara var de grejerna....just ja jag hitta mammas palestina sjal!!! Kolla runt lite i skåp o så bara för jag va ttråkad så var den där bara,,,,o jag fick den=) sist jag fråga ville hon inte ge bort den men nu gjorde hon det=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar