onsdag 10 juni 2009

Växlande molnigheter

Kom hem från mamma nyss -som vanligt- vilken lång dag det har vart, med typ både skratt o gråt...eller jag har inte gråtit, bara inombords. Det är så mycket som tynger en just nu, och varje sak som läggs på högen väger ett ton fast det lades dit som en fjäder. Det har vart en växlande dag idag, precis som vädret- fast i allas humör, vi (inte alla) har skrattat så vi har gråtit och deppat som fan.

Malins avslutning va fin, malin va fin, betyget va fint, sången för det mesta fin*hehe*, maten va fin fin-eller mer god än fin kanske. Sen några timmar både skratt o depp, sen Calles avslutning, allt bra igen osv...sen ska man börja planera morgondagen och då bli det depp. Vill inte fråga mormor om hon kan ta Iza för hon har ställt upp så otroligt mycket och jag känner att jag kan inget göra i gengäld och jag gillar inte den typen av gratis, eller visst gratis är gott men samvetet suger ganska mycket, på både det ena och det andra.

Va iof kul o träffa moster och halva kusinskaran och att Rebecka köpte våra macrameband, inte bara en utan tio...är ju alltid kul=)

Har pillat lite med nya armband idag, gjort fyra kanske. Spelat kort med Sara, promenixat Iza, vart i affärn två gånger. Pratar nu med den andra Saran, ett av mina lyckopiller=)

Caterina har vart inne o bekräftat vänförfrågningar på msn o facebook. Bra o veta att hon lever iaf, rätt modig hon tycker jag, dra själv till srf från spanien o hänga med oss av alla männskor, hehe* Får se om man lyckas vara inne när hon är det någongång...jag sitter ju bara en snabbis på kvällen typ. Berättar om min dag och sen blir det nästan sova direkt.

Ska på Maddes avslutning, som jag kanske sa, i morrn. Lite strul med organiseringen men det går väl till slut o lösa...sånt som märks.

Rörig dag och lika rörigt skrivet!
hyvää yötä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar