onsdag 3 juni 2009

SwedenRock!!!

Nu har jag duschat och sitter i handduken o droppar på stolen, vakna halv åtta, tog ledigt, sa till om det igår såklart, för idag åker vi!
Hundvakten är fixad-papprena kopierade-platsen i bilen-kläderna tvättade- men tyvärr är inte praktikplatsen det, men jag har pratat med mina lärare och i värsta fall får jag väl va på en gammal praktik...typ kommun. Dom röjer ju där med...känns inte som så mycket att göra åt.

Ska va hos Sara o Jocke vid halv ett då Matte kommer, så får hoppas jag är det. Inte för mycket packning fick vi ta med, svårt för mig och jag som fryser så i tält, men jag måste nog ha med mig en filt...så har jag stolen, tältet, sovsäcken, kläderna, sminket, ölen... ja men det blir nog bra. Måste gå handla maten jag ska ha med mig....

Börjar känna av stressen lite nu tror jag... får se om jag hinner skriva mer sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar