tisdag 9 juni 2009

Halvfärdig drömfångare med don o grejs

Börjar dagens inlägg med samma som igår, eller nåt i stil med "då va man hemma igen". Blev o dra till mamma det första jag gjorde, för hon ville att jag skulle träffa besöket hon hade hemma och vi har pratat om att hon ska lära mig göra drömfångare så det har jag tragglat med idag.
När hela nätet var spunnet skulle jag rätta till en grej o tråden gick av, jag lagade den och paja den på ett annat ställe i stället, klippte sönder skiten o börja om. Andra gången gick det bättre. Men inte fan är den klar än. Har trådarna som ska hänga ner kvar o slänga i fjädrar m.m.


Efter det har det mest vart stohej med morgondagen, både lillebror o lillasyster har avslutning i morrn, plus att bror ska vittna på rättegången mot fd. granngubben, Boggeyman (stavning?) med. Hade jag velat se, hela alltså...vad som sägs m.m.


När jag va ute med Iza förut på dan träffa jag tre kära vänner och ett bihang (som jag iof börjar komma bättre överens med, eller vi slår inte ihjäl varann längre) på en gång som kom från två olika håll och en fjärde nu senare, känns som det va skitlängesen fast det kanske bara va en vecka. När dagarna här lugnat ner sig måste jag spendera lite tid och kaffe med dem! Nästa vecka
blir ju på praktik så det blir tight med tid då med...vet inte om jag verkligen har för kort om tid eller om jag bara är urusel på organisera...hm?

Har inhandlat nåt till ena avslutningen i morrn me
n kan inte skriva idag vad det är och vad som skrivits, så det kan jag kanske skriva i morrn...inget märkvärdigt direkt men lite möda och engagemang är det ändå lagt på det... Nu har jag lyckats få chrille o skaffa en blogg med, finns ju massa olika bloggsidor, men jag tipsade honom om denna så jag kan följa den....går o länka till andra jag vet, men det handlar ju en del om kunskap och det känns inte riktigt som jag besitter den...hoppas på få läsa där ibland iaf hehhe* Tog förresten sista prommisen med honom o kom in ganska nyss....typ första gången jag vill gå mer och mer och mer, men inte han, för han gjorde både premiär och storfräs på gymmet idag...så jag antar man har rätt att vara trött då! Han vill att jag också ska börja och det vill ju faktiskt jag med, men ekonomin känns inte som på topp nu inför sommaren, så jag vet inte hur det blir med det. Har velat gymma skitlänge o bygga upp mig lite, men saker och ting är som de är...*Mofasa*


Som jag sa till honom ekonomin sitter fast med tummen i röven...


Over and out!!

1 kommentar: