fredag 12 juni 2009

Lite igår o idag


Hej har ni saknat mig? Blev inget inlägg igår som kanske nån märkte iaf? Jag va borta hela dan igår som vanligt o på kvällskvisten kom det ett oplanerat tillfälle att rensa ut lite blod från spritomloppet. Så det blev o dra till virre o där va sara me såklart. Pratade o hade trevligt, sen gick jens o maria hem, det börja regna så vi gick in o prata, o sen vakna jag, halv 8 i morse...drog hem nästan direkt, Iza hade ju fått sin morgon promenad så jag sov till nästan 12. Iväg till mamma o göra några armband, Nina va på besök igen, trevligt trevligt.

Mamma o jag bar grejer från källaren inför loppisen i morrn, sen skulle jag vänta på rauno hemma hos mormor, hon bjöd på mat och sen bara small det till igen, bihåleinflammationen va tillbaka, mitt i maten sprang jag till mamma o hämta en Naproxen o inte fan hjälpte det. Efter maten blev det apoteket, låna pengar av mormor o drog iväg på hennes cykel.

Givet skulle nässpray inhandlas men värktabletter är ju inte fel heller, jag har snart knaprat upp alla mamas. Panodil...hm, hjälper det tänkte jag, sen Treo vet jag har hjälp förut "ja, men det är inte så snällt mot magen" nähä, och jag fattar inte varför jag inte tog det ändå, fan inte magen jag har problem med utan bihålorna. Ibumetin? Inflammationshämmande o bra, kosta 46 jag hade bara 41 kvar...*satan*, kom hem med panodil sen iaf vet inte om jag kan säga att det hjälpt, somna hos mormor sen iaf o sov nästan 2 timmar, kändes bättre o ut med Iza direkt.

Vart så förbannad på henne för hon skrek efter en katt o sen ska hon jaga måsjävlarna med, vanligen är jag mer tolerant men när man har så ont att man gärna hade krossat det jävla pannbenet på sig själv så man kan rensa dom där jävla hålorna varje morgon och kväll när man tvättar fejat så dom fan inte kan stocka igen, är det lite svårt o ha överseende med hennes olater, fritidsintressen eller vad man nu ska kalla det.

Oj klockan drar iväg o jag ska upp tidigt, har vart jobbigt med hålorna o jag är trött bara för det, så att sova nu kanske vore på sin plats?

Håll tummarna för fint väder i morrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar