torsdag 25 juni 2009

kaffe, bus o en smula movement

"Bilden har ingenting med texten att göra!! :p"

Jag vaknade ganska sent idag, men innan jag pallrade mig ut betalade jag mina räkningar, för jag vet inte hur länge jag blir borta, ringde försäkringskassan och sen banken för o fixa med det ena o det andra. Ut blev det sen o till posten för o köpa frimärke, skulle egentligen inte gått dit själv men någon orkade som vanligt inte vänta o hittar på en ursäkt för att slippa göra det med. Varför ens fråga när det är samma visa varenda jävla gång?

Sen blev det iaf en runda runt fyrkanten i värmen o Iza höll på dö av värmeslag men som tur blåste det ganska bra, så vi tog en rökpaus i skuggan av ett träd och fortsatte sen. Hem o laga mat: Färskpotatis, köttbullar, brunsås, lingon och en massa gurka o paprika. För ovanlighetens skull diskade jag direkt efter maten med.

Sitta en stund på balkongen o blossa, men sen fick jag tråkigt o ringde Virre för o fråga va hon gjorde; satt ute o drack kaffe. Så jag drog dit och tog en koppe eller två jag med. Satt o snacka lite. Iza fick busa lite med Tyson. Sara, Nattis, Iza o jag gick ner till gräsplanen o kasta fresbee o strandtennis eller vad det heter. Efter det blev det en runda med Virre o vovvarna som funkar superbra när man går men inte annars. Tillbaka dit, ta en rök, bubbla lite till och nu är jag hemma.

Ska kanske ut på nattrunda sen men det blir om man orkar...sånt som märks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar