söndag 7 juni 2009

Hemma igen från Sweden Rock







Så var man hemma igen, eller ja, kom till Motala kl 7 imorse men va innanför dörren vid 7.30 ungefär. Kul har det vart, fast vi suttit rätt mycket vid vårat camp.



Lite kort och utelämnande har jag träffat många nya människor, tuggat burkar för att alla behövde grogg glas eller pajat flörpen så den inte gick att öppna, pajat brillorna, köpt nya, tappat dom, köpt nya igen, fått en hatt, druckit öl till frukost, lunch, middag och kvälls, bråkat, druckit mer öl, grisat, frusit, ätit, skitit i en baja-maja, vart skabbig, släpat plastband-för jag vet att det irriterar folk *mohaha*, fått kommentaren av att se ut som en prinsessa på svensexa, skrattat, gråtit, skämtat, pratat engelska med två italienare-vilken den ena höll till mycket med oss, druckit öl på en "lastbilshissdörr" (vet ej vad det heter) sittandes på en trasig stol jag hittade någonstans, inte duschat förrän hemma, fått med en platta öl hem, fått en tvåliters absolut vodka klatschad på röven, testat ett piskrapp, tappat telefon och hittat den igen under tältet, bevittnat en öl-buffé, köpt en sweden rock t-shirt och såklart en massa annat!

Och det jag inte har gjort men som andra i campet har gjort är: skitit en rejäl koblaja bakom mitt tält som sen nån annan trampade i och som det talades mycket om när folk passerade, spytt kryddig och halvt otuggad mat brevid stolen-också utanför mitt tält- och lagt ett påslakan över och sen nästan satt sig i det, däckat i tältet och sen blivit utsläpad, petad i näsan och plåtad, gått i tröja med kattöron och koppel runt halsen runt hela campingen för att leta efter en "Mackan", skickat iväg en ölburk med slatten kvar över ett klädstånd, slagits med brassestolar och mycket mer...


Synd som fan va att man inte hade råd att gå in på området och kolla alla band, det hade verkligen vart något.
Hade lite svårt att sova när jag kom hem och funderade på skita i det men så somna jag tillslut och väcktes av mormor som ringde. Har vart där och ätit, hämtat Iza, pimplat kaffe o malt tobak...sen va jag tvungen att gå hem för jag blev trött o höll på somna...så nu sitter jag här och har nu de senaste timmarna börjat känna mig bakis. Kommer det inte på morgonen kan man va säkert på att det kommer på kvällen.


Självklar dog båda mina telefoner redan dag två så jag har inga bilder från de senaste dagarna men det fanns ju andra som tog kort så jag ska nalla från dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar