måndag 22 juni 2009

Fyrmanswhist

Idag har det väl kanske inte hänt överdrivet mycket. Har vart med Iza i varamon, bra promenix så hon kunde svalka sig i vattnet, varmt som fasen var det för kraken när vi kom tillbaka, så det kanske inte va så bra after all...? Spelat fyrmans whist med mamma, mormor o sara. Det va riktigt kul o jag blir så glad när jag får spela det!! Så sällan man är 4 pers som kan o vill.

Kollat på tarotkortlekar på tradera och även bjudit på en, den är slut om 5 timmar så jag får hoppas på att ingen hittar den innan dess. Tyvärr framgår det inte om den är tiktigt riktig...aja. Billig som fan om inte frakten överdrivs. Även kollat på Alrunor, fan så häftigt det skulle va o ha en, bara det att dom är så giftiga o jag har hund!! Men dom är inte billiga. Hittade en billig men den är ny med, så om några dagar är den nog inte billig längre. Jag ska hålla koll o se vad som händer.

Var väl det jag hade att dela med mig av idag...

1 kommentar: