torsdag 18 juni 2009

Små fynd...

Jag har så mycket jag vill skriva från huvudet, vad jag tänker på och hur jag tycker saker o ting är osv, men så fort jag sätter mig här är allt som bortblåst. Det känns som man inte vill utelämna sig själv alldeles för mycket heller, även fast det skulle bli ett bra inlägg..jajja så kan det vara.

Vart på systemet för morgondagen och inhandlat kvällens burkmat: 9 kung, billigt o bra! Innan det blev det återvinningen, köpte 3 hårspännen-har velat ha det länge men inte hittat några som duger och även om de här i slutändan inte skulle göra det har jag bara slösat 9 kr. Utöver hårspännena blev det 2 ljusglas- zebramönstrade och 2 andra svarta med nå' krummelutter på, och så blev det en våg med skålar, i trä- svart även den, det måste jag ju ha som är våg o allt. Det va lite fynd tyckte jag. Sen har jag väl mest vart iväg hemifrån o spelat kort som vanligt.

Väl här hemma har jag jobbat undan disken och plockat lite, skulle inte va fel o dammsuga heller men det får jag ta i morrn, vill inte störa grannarna. Funderar på om jag ska duscha idag eller om jag ska ta det i morrn, för jag funderar på locka håret, men där vet jag inte om man ska ha lite halvorent hår eller om det ska va rent för att hålla bäst....någon som vet?

En sak till jag funderar över är det här med att lägga 7 olika sorters blommor under kudden; är det idag man gör det eller är det i morrn. Vi va lite osäkra men jag tänkte att man gör det i morrn -för att det är midsommar då, men moster menade på att man gör det idag för att det är imorrn man ska hitta sin prins. Om det är idag är det kanske lite sent för det, larvig med kanske, men är det inte lite kul o se om man faktiskt skulle drömma något?? *blink'blink*

Jag tror att det här med bloggande har blivit lite av en drog faktiskt, när jag kommer hem efter mina dagsäventyr så är det som att jag måste skriva några rader, och alltid blir det ju en del...



Zebrastakarna är finare än dom ser ut, va ganska mörkt i köket så blixten förstör allt. Ser ut som man ser att dessa på bilden gör på insidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar