torsdag 18 juni 2009

Tarot


Idag har man blivit spådd för första gången med riktiga tarotkort, av Nina. Riktigt häftigt hur mycket som stämmer! Det har det gjort bra när mamma spått med vanliga kortleken med, men nu var det lite djupare på nåt sätt eftersom tarotkorten har mer innebörd...eller kanske jag svamlar...??
Först la hon "Tian" och typ varje kort handlade om mina tankar o känslor om saker jag trodde jag hade lagt bakom mig men som jag inte har, eller som kommer komma upp igen. Jag har ju alltid vart en person som tänker mycket, och ibland till och med för mycket!

Jag kommer antagligen jobba i skogen och jag har mina mål och önskningar men måste eller kommer ta en omväg för att komma dit. Jag vet själv inte vad jag vill o frågade om det är uppåt eller neråt jag ska, norrut, så det kanske blir Skogsmästarprogrammet iallafall sen, eller så hamnar jag bara i Norrland, det är ju också ett mål och önskning. Men allt detta sa inte hon alltså, man får ju tolka/tyda lite själv med.

Jag är stark i mitt tankesätt och intellekt, jag har gjort en helvändning i mitt tankesätt, det kommer komma problem framöver men jag har vart där förut och vet nu hur jag ska hantera det. Det va också nåt om husfriden med, kommer inte ihåg vad. Jag har haft en del problem under många år; alltså inte bara en höstdepression, jag har vart så långt ner på botten man kan komma ett antal gånger, hade jag inte haft den styrkan jag har hade jag inte suttit där idag. Jag är inte sjuk o att det är därför jag har mina problem utan allt kommer utifrån, personer som lägger sig i utan att ha med saken att göra, som hon uttryckte det "du har alltså inga demoner som spökar där inne" -och det är ju bra, hehhe*.
Sen var det en massa mer saker, men allt behöver ju inte stå svart på vitt.

Jag vill också lära mig, men jag har väl inte dom ådrorna o få fram nåt *snyft*

Riktigt kul, man får ju alltid ta allt med en nypa salt o inte se för allvarligt på saker, men det kan ju ändå hjälpa en på ett eller annat sätt och så är det bara så kul o se vad som kommer fram!


Förövrigt har jag pimplat en massa keffe, spelat knackpoker med mamma, Sara o Nina, jag låg på delad förstaplats med Nina, sen skulle hon hem så det fick vi inte se hur slutet blev där.
Sen blev det 500 med mamma, Madde o Sara, sen en vända med bara Madde o Sara. kul kul...flummat o skrattat som fan..några år plus där *blinkblink* Typiskt Madde o börja asgarva bara hon tittar på mig, ser jag så roligt ut? Så kan det va när man är trött på kvällskvisten o allt är roligt! Vi skulle glo på film med men klockan blev en del o Iza va gnällig så jag tänkte att det är väl lika o gå hem.

Så nu är jag här hemma och delar med mig för tredje gången idag till er, alla alla trogna fyra läsare, ja kanske nån mer. Nu blir det o krypa ner så man kommer upp skapligt i morrn med. Eller klockan är ju över 12 men eftersom jag inte "slaggat" än blir det ju tredje gången idag för mig...

Go Natt o sov gott me er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar