fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Maten är uppäten och magen är glad. Är hemma för o greja lite inför finndansen vi ska på ikväll. Eller om det verkar vara något att ha blir det dit vi ska, tror jag det är sagt, annars tänkte vi att Sjövik finns som nödlösning.

Känns som att jag inte kan göra så mycket här hemma, strykjärn har jag men ingen bräda, locktången är hos mamma och även smakråden finns där. Men det jag är mest "ledsen" över är att min pumps inte går att använda som hade vart så fina idag, klacken är helt nedsliten till spiken och det hade ju inte känts allt för rockigt att gå med. Klacken är lagom hög och dom sitter kvar på fötterna. Men det får bli skorna jag hade på studenten, visst dom är fina, men jobbiga med. Bandet släpper, höga klackar, tårna syns osv osv.


Vit klänning ska jag ha, kommer säkert spilla nåt så det blir världens fläck, typiskt mig.


Jag vet inte vad jag ska göra med håret, ha det helt utsläppt rakt, locka med liten uppsättning eller rakt med liten uppsättning eller locka lite o ha utsläppt...hm* Way too many options for me to handle *fniss*


Duscha först o dra till mamma sen eller dra till mamma först o duscha sen??? Vilka små skitsaker man kan hänga upp sig på ibland...*suck*
Jag ska fundera vidare på det och sluta sitta här o bubbla...jag skriver väl imorrn hur allt blev till slut för ikväll när jag kommer hem blir det väl inget kan jag tänka mig. Det är därför jag skrev en snutt nu, för det är ju lite tvångsmässigt o skriva åtminstone en rad om dagen.

Höll ju på glömma: Idag är det ett år sen jag körde motorsåg för första gången=)

Hittade tyvärr ingen bra bild o slänga in

Trevlig midsommar på er alla, det ska jag försöka ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar