fredag 31 juli 2009

Momoster o Salsterin o fart o fläkt

Vaknade segt men skapligt. Drog mig lite...sen ringde mamma o fråga vart fan jag är. Ringt o ringt på hemtelefonen, inte konstigt jag inte svara. Inte hemma-som vanligt igen. Drog på mig kläderna fort o packa mina saker o sen va man i farten igen. Hem till mormor, mamma va inte där, o här har jag stressat. Hann med en kaffe o sen kom dom, ut till bilen med Iza o mathinken, hämta husvagnen haka på o sen dra igen...till OK o pumpa, husvagnen har ju stått sen förra året. Vidare ut till Salstern. Mamma ska campa där några dar o Iza fick följa med. Kul för henne!!

Var runt i några affärer med Rauno o mormor, för i morrn blir det Enköping till mormors syster, "Momoster" *WiiWii*

Väl hemma blev det o dona lite sen in i duschen, jag hör Iza hela tiden, men hon är inte ens här. Gjorde mackor, tog fram osten...väntade mig henne komma farandes för o få smaka, men ingen Iza kom. Tappa en smula, hjärnan väntar sig att hon ska komma men inte..känns skitskumt!! Visst är det skönt o slippa allt ansvar ibland men jag är så van så jag tänker i samma banot ändå, halvsemester bara.

Väntar på att Jessica ska komma. Vi ska väl snacka lite goja o pimpla kaffe. Sen blir det väl fart på't igen, hemma vill man ju inte va, Iza är inte ens hemma ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar