torsdag 16 juli 2009

Några rader för idag...

(Äldre bild)


Vaknade skapligt för en gångs skulle. Vid halv 10 tror jag det va. Hann inte va vaken länge innan telefonen ringde "Hej jag heter nånting och ringer från Östkraft och jag skulle vilja prata med den som har hand om elen där hemma". Ja och det är ju bara jag som bor här s'att det fick ju bli jag då. Tjata om deras jävla elbolag o jag sa att jag har precis bytt, men inte fan nöjde hon sig. Tjattra o hade sig i säkert 10 minuter, till sist fick jag lägga på, jag får nog bli oförskämd eller mer bestämd- kanske låter bättre- jag med, gapa åt dom eller bara säga nej tack o *klick*.

Gjorde mig i ordning, så ringde mamma o ville att jag skulle kolla på en länk hon skickat. Men jag sa att nu ska jag ut så det får bli sen när jag kommer hem. Vilket blev iaf 7 timmar senare.



Jag gick hela fyrkanten med Iza, hem till mormor o dricka morgonkaffe, va där lite, mamma kom dit o skulle sy, sen käka vi....Jag va hos Rauno o borsta Rambo med min superborste, kan tro på högen det inte blev nån katt kvar, men Rauno tyckte han blev fin o han fäller någ lite mindre iaf.

Efter det gick jag till Ida, Adde o Bob. Lämna nyckeln, bubbla lite, käka vattenmelon, hälsa på kissarna och den gråa: Lillan är inte alls lika rädd för mig längre, körde ner hela huvet i min väska så jag gav henne en leversnitt för jag tror de va anledningen till att väska va intressant, kanske inte hennes favvogodis men hon slicka på den. Söta Bob bubbla o hade sig han med=)

Väl tillbaka hos mormor var det dags för Iza o få sig en promenix så vi gick en runda o hon såg Rambo men efter knäppen hon fick imorse gick det att distrahera henne med godis o det gjorde mig på bra bättre humör!

Här hemma har jag suttit o pluggat på betydelsena av mina tarotkort, har inte kommit så långt då...har prata i telefon med diverse olika, lyssnat på Volbeat på youtube o vart ute o rökt...lät nu som jag är omotiverad men det är jag inte. Det måste få ta lite tid bara. Skulle behöva städa men jag orkar fan inte just nu så det får bli morgondagens problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar