söndag 5 juli 2009

Nytta o Nöje

Sitter hos Fredde o måste dra in ett snabbt inlägg som vanligt, annars blir det ju inte av. Är borta hemifrån ännu mer än vanligt nu tror jag. Dricker lite granna o har tvättstuga samtidigt. Nytta o nöje är allt bra det.
Men det har vart en hel del nytta idag kan jag säga. Har rensat plattorna, rabatten o klippt gräset, halva gräset för klipparn va inte o hurra över. Sen hjälpte jag Sara på en annan baksida som vi gjorde klart o se freddes med, men jag va bara med på halva där.

Till mormor o ta en kaffe blev det sen, efter det hämta tvätten o lämna Iza så det kraken är själv nu, men jag vet att grannen har sparat mitt nummer om det skulle vara nåt. Bra det!! Nu är jag som sagt här och det är Sara, Virre, Jens, Björn o "storMogge" med (finns nämligen två).

Jag är på riktigt sjukt bra partyhumör så jag hoppas dom andra håller igång en stund till dom med=)

Puss o kaam o gattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar