måndag 13 juli 2009

Idag o bilder frånigår

Vart hos mormor en sväng idag. Druckit kaffe o käkat bullar. Ida ringde o fråga om jag kan va kattvakt så det ska jag va i några dar,...gå dit o kolla till dom, byta vatten, ge mat o rensa lådan.

Sen va jag o mormor o handla lite ingredienser till en ny grej jag ska prova göra...så det är fixat, måste vänta lite på att det ska bli klart bara.
Mormor o Ritva har vart här men gick för en liten stund sen.

Jag känner att jag har inte så mycket att skriva om idag, har inte hänt så mycket så jag bara slänger in ett kort inlägg.

Igår gick inte om få in bilderna från Jessica så jag ska prova släng in dom idag.







Ja det verkar ju som det gick bra...men självklart blev den bästa bilden suddig och ögonen är röda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar