torsdag 9 juli 2009

Glada pissdagen lugn o mätt i magen


Vaknade en gång i morse, jo helt säkert, sen somna jag o vakna igen av att mamma ringde. Hon o Nina ville titta förbi...visst kunde dom det, men jag behövde en kvart o röja undan lite först. O det gick ju bra...sen vänta jag på dom för jag skulle ut med Iza, nähä ingen kommer så jag ringde dom va på väg så jag stack ut med Iza under tiden. Träffa dom iof utanför sen. Så drack vi lite kaffe o Nina spådde mamma. Sen blev det lite spaning i Motala o efter det Ö&B.

Väl hemma dammsög jag och rev i garderoben, har slängt ut lite grejer på tradera och det tog sin tid med o fota, lägga upp o skriva... "Kom o köp!!"

Sen har man vart ute med Iza en gång till någongång och nu precis har jag ätit frukost, klockan är 18.35 just nu. Skitbra...

Humöret känns i varje fall bättre nu, vet inte vad det beror på...omständigheterna kanske...Och jag är så glad att det är pissväder ute, för då vill man inte ligga på stranden vilket betyder att det händer någonting på hemmafronten med.

Hittar inte laddaren till 070140**** numret så ni får ringa 076305**** numret istället om ni inte raderat det?...men det kanske bara blir så idag. Rauno har ju en likadan telefon så jag skulle låna hans igår men jag har ju inte vart på humör de senaste dagarna...så det mesta har liksom kvittat eller kunnat ta'tt sig i röven ungefär.

Jaja, ska ut o röka o sen vet jag inte vad jag ska göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar