torsdag 23 juli 2009

Don o stök- planerings bök

Har grejat hela hela dan, eller först prata jag en låång stund med Jessica i telefon, ut med Iza o sen har det bara vart full rulle hela dan. Grejat om med alla prylar, flyttat runt o stuvat. Förrådet är nu en stor klädgarderob och datarum, sängen står åter i vardagsrummet, de flesta man umgås med har vid det här laget hört vad jag tycker om att sova i garderoben...
Hela den här grejen med att möblera o kasta om allt är nog, vad jag tror, för att jag så småningom ska få en 120 säng hit=) Gäller bara o hitta nån som kan hämta den. Men i dagsläget känns det i alla fall bättre när det är såhär. Men jag har inte hunnit färdigt med allt för mamma va här o bror ringde o det blev brådis dit. Vad det handlar om kan jag ta i morrn, har lite bilder med. Men "vederbörande" ska få blogga om det först.

Skulle inte sitta fel med en dusch efter den här dan, ska fundera på om det är värt att störa grannarna vid den här tiden medans jag bäddar sängen. Vet iaf att 4 av 6 är vakna i trappuppgången, men sen finns det ju andra här vägg i vägg.

jajja, sista kanske inte va vidare intressant info, men så kan det va..ordnar sig o rer sig vettu, allt blir bra!

Nu ska jag bädda sängen för det hann jag inte med, sen blir det att sova, o inte fan blev det skapligt i säng idag heller. Wake me up before you go go...

Heippa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar