tisdag 7 juli 2009

Joouchanna Depp

[Bilden är från när ja o iza grilla me sara o virre o vädret jävlades]


Dagens idag började med en promenad kl 6.00 i morse och fortsatte senare efter ännu en stund i sovande tillstånd. Stöter alltid på grannen med hans labbe när jag går ut vid den tiden, för det gör nämligen han med. Bara det att jag gör det inte varje dag.

Känner mig fortfarande deppig, vet inte vad det är. Igår var det deppigt, o idag har det vart uppochner. Orkar inte med mig själv när jag är sån här, skulle bara vilja lämna mig själv nånstans o komma tillbaka när jag är på bättre humör.
Har en grej som kan förklara saken men samtidigt inte för det gör det aldrig annars...

Har pratat med en jäkla massa folk idag, vart jag än gått har jag träffat nån jag känner och det är ju alltid trevligt! Mindre trevligt för alla som får vänta på mig kanske, vad vet jag?
Handlat har jag gjort med, duktigt värre. Jag handlar typ aldrig...en mjölk då o då men annars är det väl en gång i måndaden eller nåt...kanske tre tillochmed.

Cyklat med Iza till OK med mamma o mormor, hon va jätteduktig, sen skulle vi ta en sväng till men blixtra det till som bara fan o sen mullret direkt efter, in fort som fan ropa på Iza med busig röst för o inte skrämma skiten ur henne o göra henne rädd för åska, men hon tog inte det som nåt farligt, var väl mer: men va fan vi skulle ju iväg, o skulle brottas när vi kom in för jag fortsatte med rösten inne med. Min lilla stora vita sötnöt=)

Kollat på Jerry Springer 10 minuter kanske, inte mitt program kan jag säga. Gömde mig för Iza bakom en dörr o hon gick fram och tillbaka o leta men hitta mig inte förrän jag inte kunde hålla mig för skratt, först blev hon snopen o hoppa till för hon stod precis utanför dörren.

Ja sen har jag väl gjort en massa annat oviktigt och ointressant, men så kan det ju vara ibland med.

Lyssnar på Hardcore Superstar, skitbra faktiskt, men jag ska inte sticka under mattan med att jag sjukt föööör liiiiite bra musik o blanda med så öronen bli glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar