onsdag 15 juli 2009

Lugn dag

Sara o jag satt uppe ganska sent, sen när vi väl skulle sova vägrade hon att jag skulle sova på golvet och hon som gäst i soffan, så jag va tvungen o fixa en säng till mig med för att hon skulle bli nöjd. Men det blev ju bra för då gör jag så nästa gång jag ska ha folk om sover över=)

Jag vakande före henne o tänkte att hon sover väl halva dan, så jag gick ut med Iza, Gick till mormor tog kaffe o muffins, mata, vattna o rensa katterna, klippte gräset o sen gick jag hem igen. Hon sov inte länge till efter att jag hade kommit hem för jag såg Iza va på väg o väcka henne, men sa åt henne att låta bli, men så fort jag vänder ryggen till väcker hon henne ändå. Och det första hon säger är: Vad ska du göra när den där blomman växer ända upp till taket? Haha, o jag sa: god morgon och jadu det vet jag inte, vill du ha kaffe? Så kaffe o cigg blev det på balkongen, Sen tänkte hon att det är nog bäst o röra sig hemåt. Precis då börja det regna...jag följde henne hem o sen tog jag en promenix i regnet, o varje gång jag gör det möter jag Rauno *knas*.

Hem blev det sen, äta något, sen ringde jag farmor men hon svara inte, men hon ringde upp sen, prata med henne en stund. Morfar ville bara säga att farmor va där igår o hälsade på han o Kicki. Skulle va så otroligt kul o åka upp o hälsa på pappa o farmor nu när man är ledig ett tag. Hon sa att pappa o Åsa ska ut o vandra o tälta på vägen till en sjö där de ska fiska o sen ska de hem igen, skulle va så kul om Iza o jag hade fått följa med, men det är ju inte gratis o ta sig dit direkt...*snyft*

Efter det har jag tagit ett bad, sen ringde Jessica o jag prata med henne en stund o nu sitter jag här...o skriver om inte allt för mycket.

Nu ska jag sätta mig o översätta ett häfte från engelska till svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar