måndag 13 juli 2009

"Kattastrof" ansvar

För den har man ju inte hört förut...

Va hos katterna för en stund sen. Såg den gråa, vet inte vilken som är vilken, men den stack direkt när jag kom, och den långhåriag närmade sig försiktigt så jag sträckte fram handen, efter det var den med mig o titta vad jag gjorde. Rensa ur lådan, kommer o klämmer in sig i lådan sätter sig till rätta o pissar mitt framför nyllet på mig, krafsar lite i sanden, sen på kanten och sen går ut igen. Ja rensade färdigt, kollade maten o kollade om jag fattat rätt i vilket skåp Ida sa att maten skulle finnas. Jo den va där, så kommer den långhåriga o myser med påsen o åmar sig, jag stänger skåpet efter en stund o hon försöker öppna det igen o lyckades nästan. Kollade vattnet, kissen går efter o pratar. Sen kom den gråa fram o jag sträckte fram handen men hon va inte intresserad men verkar inte vara så rädd längre iaf. Så det va ju bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar