måndag 20 juli 2009

Tidningsbudet

Har vart ute i regnet o cyklat någon/några timmar...när jag kom hem va såklart tidningsbudet utanför just min port. Två killar, den ena står med vagnen och den andra gick in med tidningen. Han höll upp dörren åt mig, jag kände mig som en dränkt katt ser ut.
Han lämnade tidningen till tanten längst ner och sprang ut. Jag tror det var för han kunde inte hålla sig för skratt. Jag kände mig inte vidare vacker heller. När jag väl kom upp kunde jag inte heller hålla mig, hahha* Vill ju inte skryta eller så men jag har sett bättre ut *blink'blink*

Jag såg ännu ännu värre ut när jag kom hem, men kan ju inte slänga ut hur fula bilder som helst. Men vad vet jag, ni kanske inte ser någon större skillnad på bilderna...bara att acceptera att det är så här man ser ut *fniss*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar