lördag 23 maj 2009

Veterinär räkningen...

Jag fick hem räkningen från veterinären efter Izas besök med kopplet fast i tassen. Den söta räkningen hamna på 2905kr och 35 öre. Jäkla tur man har försäkring på henne! Kan tänka mig att det blir runt hälften av det jag får betala och det känns ju lite bättre.

Har plockat ihop tvätten jag ska släpa till mormor i morrn. Idag orkar jag inte. Fick tips om en film på 2an jag ska se, wohoo en kanal jag har...kommer inte ihåg vad den hette, men det kan jag kanske skriva sen för då lär jag veta.

Är rastlös och vill göra nåt men jag vet inte vad,,,skulle vilja hitta på nåt med nån men vem? och vad?....antar jag får tråka idag så får jag hitt på nå i mörrn.





Skitkamera jag har på mobilen, men ni kanske ser lite iallafall










Lite sur på mig för jag pillar på tassen




Heippa så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar