lördag 30 maj 2009

Fredag igen

Va ledig idag, har ju vart ganska intensiva skoltimmar den här veckan så ingen skola idag, skönt det. Så jag har vart hos mormor, druckit kaffe, snackat med henne o Rauno. Mamma kom dit sen, vi trimmade gräset hos mormor, sen tänkte vi att vi kunde göra ett ryck hos grannen med, tror inte hon orkar med det riktigt...eller nåt. Så på "pissekvart" hade vi klippt, trimmat gräset, mamma sopade under bordet och vi slängde säckar med skräp.


Har bors
tat Iza med superborsten som jag fått hem nu, i Izas fall var den kanske inte så mycket att hurra för, men samtidigt så måste ju det betyda att jag är ganska bra på borsta henne ändå *blink'blink*

Sen gick vi till mamma och provade den på katterna...där var den en "smula" bättre, eller höll precis vad den lova till och med. Pälsen på kudden är från Bibi, katten jag håller i, man trodde ju inte ens en katt hade så mycket päls, och det som ligger brevid kudden är från Jamas, mammas långhåriga katt.


Sara o jag har vart i stan och handlat lite, vi va på Östenssons i stan, H&M, GinaTricot, Systemet, Apoteket, Östenssons Väster och sen hem. Färga håret, nu är det svart ett tag igen. Spela kort, tog lite öl, blossa, och nu är jag hemma. Var väl den här dagen i något korta drag det med. Om det finns plats i bilen ska jag kanske åka till SwedenRock nästa vecka, hoppas hoppas, jag vill verkligen dit!!! Men då måste jag ta ledigt från skolan några dagar, sen är det praktik veckan efter det...oj oj..hinner jag? Har en del saker jag beheöver fixa i skolan innan sommaren...hm*




Naturreservatet Stens huvud, Murgröna som växer upp i en Bok










Härifrån får ni pyntegrönt till era julkransar
Nobilis/Kaskadgran
Abies Procera



Det va lite mer bilder, fler kommer kanske i nästa inlägg, men jag hade ju inte så bra kamera,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar