söndag 24 maj 2009

Slutspurten

Jodå, lite packa har det blivit, men kläderna får slängas ner i väskan i morgon bitti. De är såklart inte torra. Klockan är mycket nu, lite för mycket. Iza har inte vart ute sista svängen än, men det blir direkt efter inlägget här.

Sen blir det inget skriva förrän torsdag kväll för jag ska till Skåne med
klassen men det har jag kanske redan sagt? Ska kolla på röjningar, lövskogar, tallskogsskötsel och en massa annat.
Har såklart inte gjort allt skolarbete jag ska under praktiken, dumt att man hela tiden ska läsa nåt...göra uppgifter. Tycker det kunde räcka med praktiken.


Va ute på balkongen o rökte förresten och hängde ut genom fönstret så kläderna inte blir rökpyrda, oc
h en ensam igelkott sprang o leta gott gott på grannens uteplats längst under mig. Dom är ju rätt coola faktiskt. Såg den och en till förra söndagen när jag kom hem från vetten med "skrutten". Hon va så groggy o trött att hon inte orka bry sig, annars är hon inte den som vänder ryggen till. Skulle va snyggt om hon kom fram till en sån nångång, skulle väl bli vetten då med. Taggar i hela nosen. Nej, det får inte hända...

Ha'de bra tills på tordag och ni som har mitt nummer kan ju gärna höra av er, jag messar gratis=)

1 kommentar: