söndag 24 maj 2009

Latsidan

Oj oj, idag har jag verkligen legat på latsidan, gick iof upp skapligt och kånkade med tvätten till mormor och sen hem med den o jag har hängt upp den. Men vad hände sen, ingenting! Eller ja iaf inte mycket viktigt.

Har grejat med kameran som jag ska ha med mig och jag har plockat fram stora svart väskan och konstaterat att jag ska ha med mig lite saker. Men vad är det viktigaste att ta med sig då?
Minneskortet till telefonen passar i kameran men den funkar inte för jag måste radera allt så kortet är tomt när den sätts i kameran, hoppas jag för annars har jag raderat hundratals filmer och bilder i onödan och det vore ju inte så rockigt.

Just i skrivande stund är minneskortet helt tomt, och det har det inte vart sen jag fick den. Sorgligt värre och jag hoppas verkligen jag fått in de viktigaste bilderna i datorn.

Nu är det ju så att batterihelvetena tog slut, mina Biltema skitbatterier vill inte fungera i kamerajäveln och minneskortet lever sitt egna liv som vanligt. Och till dom laddningsbara finns såklart ingen laddare till, kan man ha mer otur??

Lilla Johanna kommer som vanligt hem med bara "ord och inga bilder", för nån visa lär jag inte lära mig *fniss*

Som tur är har jag i alla fall fått fina bilder på det käraste jag har...resten går som det går som det alltid gör...

Kanske skriver mer sen och talar om att jag fortfarande inte kommit nån vart i packandet
...






Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar