torsdag 14 maj 2009

Vår första utställning!!!!

Har egentligen inte tid o skriva för jag borde sova, men måste bara göra ett litet inlägg.

På lördag ska min alldeles egna kråka ställas ut, min kråka av rasen Vit Schäfer. Till Aneby ska vi. Blir att åka 6 på morgonen och blir väl att komma hem 6 på kvällen, voine voine... jag pratade med ordföranden om hon ville ställa ut Iza för jag vill inte showa, inte mycket för o stå i centrum. Den biten får Iza stå för. Hon har ju vart lite halvdan i pälsen men det har vi fått bättre ordning på nu så då tänkte jag att vi ska passa på ställa ut nu när tiden är rätt. Ska ta med mammas systemkamera och fota en massa som sen läggs ut här, så ni också får se!

Jag förväntar mig ngen bra placering men varje hund får ju några ord från domaren, mest det jag är ute efter, för att se vad som sägs.

Måste plantera en blomma innan jag går och lägger mig,,,fasiken va jag borde lära mig organisera min tid bättre!!



Här är båda snyggingarna som ska ställas ut på lördag, knappt man ser dom...hoppas dom är lite lugnare där!




Izas lite mer normala pose, eller normal för henne om inte annat



Ser ni den fulla potentialen!! Det riktigt lyser BestInShow om detta foto. Så här ser en riktig schäfer ut, bara färgen hon bomma på men en prima hund förövrigt kan ju inte vrakas för den sakens skull , den sluttande räkstjärten, här är den så genialt perfekt att bakbena helt plötsligt blir framben!!



Här ser vi damen som vit schäfer igen, jobbigt o spela nåt annat, får ryggproblem ju



Kanske blir kul på utställning, om Iza får välja pose blir det så här



Inte för att jag brukar bli så bra på bild, men den här gillar jag lite faktiskt, bästa med den är ju att vi sover faktiskt på riktigt. Vi vart trötta hos en kompis o då åkte kameran fram fortare än blixten. Tror detta var vid 4-tiden på morgonen, då får man va trött!




God natt, sov gott från oss, på lördag förhoppningsvis kan jag lägga inte bilderna och domarens ord om min juvelkråka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar