lördag 30 maj 2009

Sega lördag


Vart hos mormor och solat lite efter det va jag, Iza, mamma och mina syskon nere i varamon och sola lite till. Fota en massa o Malin bada, fattar inte att hon kunde, jag gick bara med bena i och det var kallt nog.

Sen fick jag gå hem och städa för Nilsson och hans kompisar från Eskilstuna hade ingenstans att duscha så det fick bli hemma hos mig. Jag är ju typ aldrig hemma, så det var väl inte i finaste laget, men jag ska väl försöka bli bättre på hålla ordning.

Dom tjata på mig att jag skulle komma dit ikväll men nä, jag känner inte för det och måste spara ork och pengar ifall jag åker till Sweden Rock, måste ha en hundvakt med, och tillåtelse från skolan att åka. Känns dumt att missa skolan så här på slutspurten innan sommaren, men det kanske det är värt...vet inte. Nästa år jobbar jag kanske och då kan man ju inte bara dra iväg hur som haver.

Funderar på dra till Sara o Virre och pimpla kaffe, ska ringa o kolla vad de har för sig.

Håller på bli sjuk, hostar, känner av i halsen, är seg som fan och har en smula ont i huvudet.



Kanske skriver mer sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar