lördag 9 maj 2009

Träningsvärk


Har vart lite lat med att skriva, men efter det att internet krånglade i onsdags har jag faktiskt inte ens satt på datorn förrän idag. Duktigt av mig tycker jag, hehe*

Har vart så himla trött efter praktiken. Har planterat, röjt o plockat ris. Efter risplockningen fick jag sån träningsvärk att det har vart pensionärs-varning i några dagar så ont har jag haft. Baksidan av låren och skinkorna. Har gjort ont att klä på mig, byxor, skor o strumpor. Komma upp ur sängen, sätta och ställa sig, in i bilen och ut...oj oj vad ont det har gjort. Är inte van vid träningsvärk och om jag får så aldrig i den graden. Tror jag är ganska vältränad ändå. Men böjarmusklerna säkert 1000 ggr på några timmar vart kanske lite väl. Hoppas det är därför jag vart så trött, så det inte är så här tröttsamt varje helg.

Mmm. helt dött den här helgen med, fan va Rockigt....

Ska till borensberg några timmar i morrn, jag o Iza ska dit o hälsa på en som nyss flyttat dit från väster. Jag är ju gammal bbg:are så jag ska visa henne en del ställen som hon undrade över var de ligger o så...

det var det...ska slå på en kanna kaffe nu. Känns som det behövs,,,

Så uttråkad jag är. Usch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar