lördag 30 maj 2009

Hängigt värre

Blev inge kaffe, Virre va bakis o skulle sova, men tur var väl det. Jag mår mer och mer skit för varje timme som går. Helt tung i ögonen, tung i andningen, jobbig och rosslande hosta, förkylningsont i hela kroppen. Ser ut som en zombie typ...stackars lilla mig *snyft* Va ute med Iza sista svängen för jag måste nog krypa ner snart. Glo på tv eller nåt iaf, orkar inte sitta, vill bara lägga mig ner och inte ställa mig upp förrän i morrn igen.


Hoppas det inte blir värre bara, än så länge kan jag gå ut med Iza skapligt normalt. När det tar stopp är jag riktigt sjuk...hoppas på det bästa bara. Har dock inte hänt sen jag fick henne iaf, vad jag kna minnas *peppar'peppar* *Ta'I'Trä*

Och jag får inte missa skolan på måndag!


Go'Natt o sov gott me er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar