söndag 31 maj 2009

SwedenRock?!?!?!?

Så var den här dagen snart slut med. Va faktiskt hemma ända fram till tvåtiden idag och det är inte allt för vanligt, ja ute med Iza på morgonen var jag ju. Oftast går jag inte hem då, går nån annanstans, så tråkigt o va hemma. Men nu blev det så, låg på soffan o slöa, när jag stod i duschen ringde mamma o sa att vi skulle fira mors dag hemma hos mormor, så det var bara göra sig i ordning och dra dit. Kaffe o bulle, sola lite med, gjorde nog ingen skillnad iaf kan jag tänka mig.

Sen kom Jocke o Sara o fråga om jag skulle med till Ö&B. Smulan skulle hämta oss så vi kunde köpa tält till Sw
eden Rock. Jag köpte tält och en Brassestol, men det är inte ens säkert jag kan följa med. Måste ta ledigt från skolan, fixa hundvakt och få plats i bilen...och det är ju några saker. Det kommer säkert inte klaffa iaf, min vanliga tur men fan va verkligen verkligen vill åka! Någon som ställer upp som hundvakt för en slant?

Sara följde med mig hem sen, hon blekte håret ännu en gång, så lite ljusar
e blev det. Hon drog till Lidl o köpte en chipspåse så smällde vi i oss den, spela kort och snacka skit.

Har inte fixat praktik än, fan om jag inte hinner med det, vad gör jag då? Men eftersom jag inte har körkort är det inte så lätt o ta sig någonstans tyvärr, och skogföretagen i dom här trakterna växer inte precis på träd,...lite pissigt faktiskt. Men så kan det va
!!

Nu borde jag verkligen gå lägga mig, skola i morrn, och jag måste dit fast jag är sjuk.

GoNatt o sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar