lördag 31 oktober 2009

Baksmälld Halloween

Sitter hos mamma o degar. Skulle hämta tvätten, men blev kvar lite längre. Mogge är ändå iväg med Chrille så jag kan lika gärna sitta här o dega. Kollar lite Jackass som syrran fastnat för.

Kom halloween ungar för en stund sen, först tänkte mamma skita i o öppna men sen tänkte hon att de kan få lite pengar att dela på. En av ungarna kollade med något uppspärrade ögon på mig som om jag vore utklädd hahha* Helt svartklädd, tuperat svart hår hahha* Synd jag inte var nysminkad med då=) Ser mest sliten ut bara.

Bakis som fan är jag...kändes bra i morse men jag har lärt mig vid det här laget att kommer inte smällen på morgonen så kommer den senare. Men jag är ju överkänslig mot öl eller nåt så jag vaknade i vanlig ordning men igestockad näsa. O hörde nåt om att jag hade snarkat med hahha* *sorrry*

Tror vi ska ut på brygget idag, skulle gått ut igår men fan alla ville börja röra sig vid halv 1 o det tyckte Mogge o jag va för sent,,,eller mest onödigt så vi stanna hemma o jag somna på soffan men blev väckt för o lägga mig i sängen.

Powerslappat idag, vart o handlat o vart ute med Iza. Degat i soffan varvat med dega i sängen.

Ja det är väl på ett ungefär det som hänt...

See ya! Don't wanna be ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar