fredag 30 oktober 2009

Appdejt

Den här datorn kunde nog inte vart så mycket segare, nån bild vill inte komma fram det får väl vara då antar jag...
Sätt på en skygg lapp
Sitter hos mamma och dricker kaffe, väntar på en maskin tvätt o snackar lite goja. Försov mig idag igen...fy fan va inte bra. Skärpning på den...o jäkla tur att jag inte är anställd...då hade det inte blitt woligt. Hade man haft körkort hade jag kunnat försova mig o hinna i tid iaf, men som alltid annars...det är som det är.

Igårkväll kom Jojo o Jim förbi...blidde lite kaffe, tacorulle, några cigg, lite skitsnack och en genomgång av mina skivor-som stått o samlat damm de senaste åren-...var lite kul för skivan som åkte på först visste jag inte ens att jag hade. Lite mobbad blev jag med haha...musiksmaken har gjort en tvärvändning sen -01 eller när nu den äldsta skivan som finns kvar blev bränd blev bränd. Blir o jobba på skaffa lite mer aktuella, som inte bara står i hyllan o väntar på bättre tider..

O mina jävla boots har fortfarande inte kommit, hoppas dom kommer idag. Betalade den 21 och har dom inte här än, har beställt annat som redan kommit...slapparsle till försäljare säger jag bara. Skrev till henne igår och fick svar, skickade dom igår...så förrgår alltså...Hur länge ska jag behöva vänta egentligen...Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge...

Lagade hålen på mina huggarbyxor med, kedjan har trasat upp dem så det va inte helt lätt,,,men så går det när man svänger för mycket...

Nä... Nu ska jag ringa o kolla om hon är vaken...

Dagens svårtalighet: (gårdagens i detta fall men ändå) : Fis, risk och sås...hade vi lite kul åt då vi lät fantasin sväva iväg hahha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar