måndag 19 oktober 2009

Det är som det är...




Det är så mycket jag vill säga, men säger jag inget har jag inget sagt. Jag säger bara...Det är som det är.

Praktik i morrn igen. Ska vara vid Luxorrondellen vid 7.15 i morrn bitti. Hoppas det blir lite roligare. Dra med stålborste runt träd o sen maskeringstejp på det så den andra kan komma efter o måla, känns kanske inte så givande. Men med det som med allt annat, det är som det är.
Det är ju bara några dar det handlar om. I slutet på veckan ska jag få veta att jag lever o det ska bli så jävla underbart. Veva med motorsågen igen, äntligen nåt roligt. Morbror har rengjort den med avfettning idag på jobbet, den blidde så fin! Men kedjan är snart slut o läraren hittade ingen ny, drevet med, det var glapp nånstans. Men än så länge går den som en dröm. Hoppas det förblir så i två veckor till, sen får den göra vad fan den vill. O det gör jag med...håller inte du käften så gör tamej fan jag det, och du!....det är som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar