torsdag 29 oktober 2009

Jag är värdelös...

Som inte kommer iväg dit jag ska eller kommer igång med det jag ska...men skit i de nu, de ä krabba..

Blev ingen praktik idag, missade inte första bussen, som va lite sen, men missade andra...till mjölby istället. Jag hade kunnat ta en senare buss men av olika skäl lät jag bli. Kan säga att nu har jag fått lite skönhetssömn iaf, påsarna försvann på 4 timmars extra. Gött...kan ju inte gå runt o se ut hur som helst.


Lite duktig har jag vart idag iaf, dammsugit, diskat, rensat rören i köket som jag skjutit på...för jag gissade hur de skulle se ut o jag hade inte fel. Fan så äckligt. Sen när det var gjort var jag tvungen o ta golvbrunnen på toan...så skitigt var det *spyr*...Tur jag inte är så känslig. Som sagt "en bra kvinna reder sig själv" =) Jag har grejat med det o Mogge har lagat mat o Jojo va här på en cigg men det blev någon mer, hehhe*

Ska till mamma o slänga in en maskin, måste ta tag i tvätthögen, har tvättat en maskin i förrgår var det väl. Men det syns inte på högen så den ska betas av.

Praktik blir det i morrn, jag tycker ju det är kul...men pendlandet tar kol på mig! Åker 5.25 o är framme 8.15...känns som man skulle vilja spendera den tiden på annat. Hem...åker 15.00 hemma 17.30...kunde såga mer på den tiden om inte annat. Om bussarna gick bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar