onsdag 7 oktober 2009

Efter regn kommer solsken


Äntligen börjar åskvädret i mig lätta. Har känts mycket bättre idag, o jag orkar till och med med mig själv nu.

Har pratat med min lärare idag, så det kändes bra. O det är fixat med att låna motorsåg o röjsåg till praktiken nu, eller nästan helt fixat iaf. Bara att jag måste få nån som följer med mig o hämtar dem. Rauno kanske.....? Ledig nästa vecka, fan va skönt.
Sen är det praktik v 43,44 och 45 o Iza ska va hos mormor hela långa dagarna, så jag kan pendla i lugn o ro utan att behöva oroa mig. Bara det lyfter halva himlen från mina axlar. O mamma går ut med henne i vanlig ordning. Blir närmre för henne att hämta henne med...


Måste lära mig att leva med tron om att allt ordnar sig. Men jag orkar inte med skiten som jag hade innan jag började plugga...tror det är det som tynger ganska mycket. Eller jag vet att det är så. Plus en massa annat skit...Ibland blir det mer än man klarar av bara. Jag är för bra på att skjuta skit framför mig, slänga upp en del på axlarna och resten i avfallstunnan som man sen slänger locket på o tror det stannar där, för att varje gång upptäcka att tunnfan sitter där på ryggen o tynger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar