torsdag 22 oktober 2009

Hugga mig lycklig

Idag har träden fallit i skogen som en lokal Gudrunstorm, jäklar vad träd jag fällt idag. O det är så kul! Men svåra knippen så tänka blev det en del av dem. O har jag inte fällt fast förut så har jag gjort det idag, men det va mindra trän så det kändes inte som nån större grej. Beröm för filningen fick jag! Gött=) "Ja fila kan du i allafall" Båda gubbarna har kört med min såg o lite fint frågat om vi kan byta hahha, inte för filningen då, utan sågen...Ja jag vet den är bra som fan. Min kära vän!

Ska försöka fota lite i morrn...

En av gubbarna har för inte så längesen drabbats av en hjärtinfarkt, han är igång igen, starkt gjort. Han sa "jag vissa går ju hem o stirrar på kärringen hela dagarna, kan man väl för fan inte göra, måste ju göra nåt" "O vissa vågar ju inte leva eller göra nåt för de är så rädda att dö" Originalgubbe det!

Skitig är jag, blöta är mina kläder(ligger i väskan, ska hänga upp dom), kört i taggtråd fick fila, sen bråttom till bilen så jag hinner till bussen, drutta i kull på backen o kommer inte loss så har jag fastnat i taggtråd med båda fötterna, fi faen...men men det är som det är.

O du...det är som det är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar