fredag 2 oktober 2009

Campa

Japp idag drar vi, känns som jag har packat hela mitt liv...men det är ju det jag brukar ha i väskan i vanliga fall, så det blir ju en helt del nu. Har packat en massa kläder, lager på lager så jag inte ska frysa. Natten blir kall antar jag så det blir påpälsning där med. Sen har jag packat ner diverse knivar, yxa, såg, rep, stämjärn o lite sånt. Stolar ska jag släpa med 3 stycken för det är bara jag som har. Vattendunk ska jag ha med...sovsäck o filt o bla bla. Fan va massa det blir, men jag VILL ut o campa även om det är kallt. Sen är det ju maten med, som ska med. Ingen gasol har vi så det blir över elden att laga mat, så en massa ved måste finnas. Släpa med skolan måste jag göra med,,,eller iaf arbete, fan så tråkigt men så äre!! Har en massa att greja med idag iaf.

Jag är skittrött så det va nog tråkigt skrivet, men men så kan det va ibland med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar