fredag 30 oktober 2009

Partaj långt till maj

Sitter hos Sara o dricker lite. Alltid bra o umgås med henne, man blir så glad då=) Har färgat håret på henne. Lättaste håret jag färgat nånsin...har bara färgat Anttila´s förut o alla vi har ju lite grövre hår...eller ja vissa har normalt nästan men de flesta har ju rejäla kalufser hehhe*

I kväll blir det partaj, nu är håret färgat, sen blir det hem till mig o parta vidare. Skulle komma några mer vad jag fattade. Sen är det Brygget som väntar. Fan va jag har längtat till fredag, även fast jag gillar praktiken. Supa skallen i bitar 3 gånger om hahha*

Träffat bror, Sara , Lena o Nisse´idag...alltid lika kul hehhe* O aldrig fel o få sällskap till systemet.

Sara ska sminka sig sen drar vi.

jajja, känns inte som jag har så mycket mer att säga för tillfället....

Have fun..I know I will!
Heippa...

1 kommentar:

  1. gött du gumsan! hoppas ni får en kalas kväll :)

    SvaraRadera