onsdag 21 oktober 2009

Sysslesättning vaarevah??


I och med att jag försov mig idag och inte kunde komma till praktiken har jag gjort lite annat onytta o nytta. Har tagit bort skruvar, spikar, tavelkrokar o annat som fanns kvar på väggen, plockat ner lampor o lite sådant. Även hjälpt mormor byta plats på två kontakter som inte passade i väggen. Aja, jag vet inte så bra med begreppen men bra blev det iallafall...mormor kan sånt själv, men jag gjorde det för jag gillar o göra sånt, o jag har fortfarande känslan av ett måste för sysslesättning från morgon till kväll. Än så länge har det ju funnits att göra. Nu för en stund sen kom jag hem från stan, har laddat på busskortet och fyllt på sminkväskan lite. Träffade snygga vaktmästaren o prata lite med han med, trevligt värre=) Men det blev inte så länge för jag va på väg till bussen då.

Mamma ringde precis nu i skrivande stund, efter jag ätit upp mina mackor ska jag hjälpa till o bära igen. Finns en del grejer kvar i lägenheten....*tjooooo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar