måndag 2 november 2009

Tlöttans

Nu har jag badat. Är så trött efter dagen, o tisdagar som brukar vara värst...om måndag var så här tuff...hur är då tisdag. Jag och Johan satt i kojan på frukost o lunch o gäspa ikapp, o i bilen på väg till det nya stället...som kommer innebära mera pendlande och senare eftermiddagar. Bråkat med sågen som vanligt, till en början var det inte mitt fel men sen skulle jag ta ner ryttarna och det blev lite mer än tänkt så sågen blev skapligt mer aggressiv...*suck*

Inte kan man sova på bussen nu heller, för alla har börjat skolan igen och det kan jag ju säga märks om nåt. Gapiga ungar..*morr*

Känner mig nästan lite piggare efter badet iaf o bra är väl det,. för jag är inte den som går och lägger mig såhär dags.

Nu ska jag klä på mig o lägga mig vid tv:n eller nåt,..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar